El proximo Jueves 13 de Junio a las 20hrs, el CC Pedreguer organiza una mesa redonda tipo coloquio sobre el cicloturismo como un deportivo alternativo y saludable.

Contaremos con la presencia de Adelino Moll como deportista en sus modalidades de montaña y carretera así como su experiencia como fisioterapeuta. También contaremos de Jose Antonio Martinez como especialista en biomecánica, los cuales expondran sus técnicas así como podrán responder a cualquier duda de los asistentes.

El proper dijous dia 13 de juny, dintre de la programació de “ ESPORTS EN PRIMAVERA “que promou l’Ajuntament; el Club Ciclista Pedreguer farà una TAULA RODONA amb el tema “Cicloturisme com alternativa saludable”. En aquesta xerrada, en la que podrà participar tots el presents es debatran aspectes com: la salut, el companyerisme, la seguretat vial, problemàtiques i la
visió de futur de l’esport de la bicicleta. Contarem amb uns tertulians de primer nivell, cadascú dintre del seu camp; que ens donaran una visualització actual del nostre esport. Per tant convidem a tot el soci a que vinga a aquesta xerrada que tindrà lloc el dijous 13 a les 20:00 h a la Casa de Cultura. Desprès hi haurà uns aperitius per tots els assistents.

Deja un comentario




Escribe el código de la imagen